Blog | 
Objavljeno: 28.08.2023

Kako reklamni materijali pomažu u brendiranju?

Kako reklamni materijali pomažu u brendiranju?
Osnovni cilj jednog brenda je postići popularnost. To je proces koji treba proći svaka tvrtka koja nudi usluge ili proizvod, a to znači efektna reklama koju će korisnik uočiti i zapamtiti Vas po njoj

Ako samo postojite i nemate ama baš nikakav znak koji Vas predstavlja i korisnicima niste poznati jer Vas nigdje nisu primijetili, riskirate razvoj poslovanja i konkurencija će Vas sigurno preteći.

Sigurno se pitate što mi onda treba da istaknem svoj brend?! Neka reklama, letak, olovka s logom? Koliko to sve skupa košta? I gdje ću to sve naći i kako početi?

Mi smo odredili par najvažniji stvari za početnike u izgradnji brenda, a bit će korisni i onima koji već imaju proizvod ili uslugu ali se nisu pretjerano reklamirali.

Informativni reklamni materijali

 

Ova kategorija proizvoda je početna stanica. Posjetnice, letci, katalozi spadaju u osnovni reklamni materijal kojim ćete pružiti sve potrebne informacije o proizvodima i uslugama koje nudite, zatim najosnovnije kontakt informacije i pogodnosti koje kupci mogu ostvariti kod Vas. 

Svi ovi proizvodi trebaju imati vizualni identitet Vašeg brenda, odnosno loga i dizajnirani su tako da Vas najbolje opisuju. Dizajn loga i boje su vizualni trag, potpis po kome ćete postati uočljivi i prepoznatljivi. Dajte si truda kada ih dizajnirate. 

Dijeljenjem letaka, posjetnica uz ostale dokumente, pa čak i kad dajete poslovne poklone, ostavljate prvo dojam profesionalnosti i ono najvažnije gradite svoj brend odnosno uspješnu poslovnu priču.

Imajte na umu da male stvari poput najobičnije olovke mogu biti velika reklama i doprinijeti razvoju Vašeg brenda te Vam dugoročno donijeti mnogo uspjeha. 

Dokumenti s otiskom Vašeg loga

 

Svi dokumenti koje šaljete putem e maila ili ih fizički prosljeđujete kupcu ili partneru neka sadrže osnovne kontakt informacije uz postojeći logotip. 

Boje logotipa koje opisuju Vaš brend su poželjna i veoma djelotvorna poslovna reklama koju s vremenom korisnici zapamte i pri sljedećem susretu Vas lakše prepoznaju.

Koverte, omotnice u kojima šaljete klasičnu poštu također neka budu s otiskom Vašeg loga. 

Uredski materijal s grafičkom doradom poput memoranduma za izradu dokumenata, zatim stolne mape i razni blokovi s otiskom Vašeg logotipa su produžena ruka Vaše reklamne strategije koju trebate maksimalno iskoristiti za "dohvat" novih kupaca.

Outdoor oglašavanje - plakati

 

plakati

Plakati kao outdoor oglašivači su još uvijek među najpopularnijim reklamama koje korisnici dobro zapažaju. Oglašavanje na billboardima s prepoznatljivim logom i zanimljivim copyjem značajno će podići svijest o Vašem brendu. Danas postoje i digitalni billboardi koji pokazuju sve veću popularnost.

Plakati su dobar primjer kako određena poruka može doći do većeg kruga korisnika i pritom Vam pomoći da izađete iz "kutije".

Sve informacije o događajima i stvarima bitnim za Vaše poslovanje možete poslati upravo putem outdoor oglašavanja - plakata.

Promotivni i poklon proizvodi

 

pokloni-za-partnere

Poslovnom partneru odnosno klijentu sigurno ste nekada pokloniti neki reklamni materijal poput olovke, notesa, rokovnika, nekog korisnog uredskog pribora i slično. Ovi promotivni materijali su potrebni svakom uredu i korisni svakom klijentu. Neka budu obavezan dodatak uz ostale gift proizvode.

Kraj godine rezerviran je također za darivanje kupaca i partnera. Neki će se odlučiti na klasične proizvode poput personaliziranih kalendara, upaljača, olovaka, privjesaka itd., a neki za "konkretniji" poslovni poklon ili možda čak neki luksuzni set

Ovisno o djelatnosti kojom se bavite, shodno tome možete odabrati najbolji poslovni poklon koji će poslužiti kao reklamni materijal, a koji Vašem brendu najbolje odgovara.

Primjerice, ako se bavite sportskom djelatnošću, imate sportski centar, fitness promotivni proizvodi poput boce za vodu, sportske torbe, znojnika ili majice mogu biti dio odlične reklamne ideje koju možete promovirati.

Ili, ako se bavite autoindustrijom svojim klijentima i poslovnim partnerima možete pokloniti privjesak za ključeve, držač mobitela za auto, upaljač, auto miris, strugalicu za led, zaštitu od sunca i slično. 

Naravno, poželjno je uz nešto od navedenog pokloniti posjetnicu, letak, katalog. Tako prosljeđuje ostale korisne informacije i omogućujete korisniku da Više sazna o Vama. 

Sponzorstvo kao reklama

 

Aktualna događanja u gradu ili državi su dobra prilika da predstavite svoj brend i pokažete korisnicima da postojite, radite i želite da znaju za Vas. 

Za kulturno-zabavna i sportska događanja neophodno je da imaju sponzore odnosno sustav podrške u koje možete biti uključeni. 

Mnogo je primjera koje možete iskoristiti u ovakvim reklamnim kampanjama. Baloni s Vašim logom, majice, kape, boce za vodu i sokove, sportski ruksaci, materijali za HoReCa program su samo neki od super poklona koje možete koristiti kao podrška nekom događanju. 

I ono najvažnije...

 

Upoznajte svoju publiku, klijente i poslovne partnere. Ako poznajemo što drugi vole, lakše ćemo pronaći put do njih i pokazati im da smo vrijedni pažnje. Poznavati publiku znači znati poslati reklamnu kampanju u pravom smjeru. 

Ne morate imati sve reklamne materijale ni promotivne proizvode odjednom, ali napravite pametan odabir onih najneophodnijih i onih koje ćete postupno dodavati prema potrebi. 

Inspirativne ideje o tome što pokloniti kupcu i koje promotivne proizvode odabrati, potražite kod nas. Naš tim će Vam rado pomoći pretvoriti ideju u realizaciju.